شهربازی "فراری" در ابوظبی


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان



       
شهربازی "فراری" در ابوظبی


این روزها مرتباً سرمایه گذاری های بزرگی از سراسر نقاط دنیا در کشور امارات انجام میشود و پروژه های عظیمی در آن کشورکلید میخورد . ابوظبی پایتخت امارات ، بزرگترین امیرنشین بعد از دبی وپرجمعیت ترین شهر این کشور است . ابوظبی به شیوه شهر دبی ، سعی در جذب سرمایه گذاری هایی بین المللی دارد و سرمایه گذاران نیز مشتاقانه بعد از دبی ، سرمایه هایشان را روانه ابوظبی می کنند . یکی از این سرمایه گذاری ها ، احداث پروژه ای عظیم شهربازی سرپوشیده از طرف کمپانی خودروسازی ایتالیا یعنی " فراری" در جزیره " یاس" در30 کیلومتری شهرابوظبی در مساحت 200000مترمربع بوده است .

 



هدف از ساخت این شهر بازی که بزرگترین شهربازی جهان است و اخیرا" افتتاح شده است ، جذب بیشتر توریست از سراسر جهان اعلام شده است.
این شهر بازی که به آن پارک تفریحی نیز می گویند ،دارای امکانات بسیار کاملی از جمله خوابگاه، رستوران و ... است و درآن از معماری‌های ظریف ایتالیایی استفاده شده است..


شرکت فراری اعلام کرده است : بخش های داخلی این پارک در مدت 14 ماه ساخته شده است وروزانه 4500 کارگر در این پروژه کار کرده اند.



رنگ قرمز و سبک معماری این ساختمان، ناخوداگاه بیننده را به یاد اتومبیل های لوکس فراری می اندازد ، و این دقیقا چیزی بوده است که معماران در نظر داشته اند . داخل این ساختمان مملو از سرگرمی های مهیج نظیر شبیه سازهای رانندگی با خودروهای فراری و انواع آیتم های سواری ااست . به ادعای مجریان این طرح ، تعدادی از دستگاه های این مجموعه مهیج عنوان ” ترین ” در دنیا را دارند . .



ارتفاع ساختمان اصلی این مجموعه ۴۵ متر می باشد و سقف های آن مجموعا ۲۰۰ هزار متر مربع را پوشش خواهند داد.جالب است بدانید بزرگترین لوگوی فراری دنیا در ابعاد باورنکردنی ۶۵ در ۴۸٫۵ متر بر روی سقف این مجموعه حک شده است تا همگان بدانند که اگر تجربه ای پر از هیجان و با طعم فراری میخواهند به این این مجموعه فوق العاده سری بزنند.


منبع : www.ferrariworldabudhabi.com/
                         
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:1 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت